sobota, 19 stycznia 2013

Libster Award

Nominowała mnie Alicja Styles z bloogu http://hello-in-my-world.blogspot.com/Bardzo jej za to dziękuje ^^ Choć trochę mnie to zaskoczyło, że w ogóle komuś się to podoba. Dziękuje <3 
A jeżeli chodzi o następny rozdział to przeprszam, że nie dodaje, ale komputer mi nawala  ;/ Przepraszam. 
 
1. Od jak dawna interesujesz się One Direction?

Hym... od czerwca 2012r. ;)
2. Jaka cecha charakteru wkurza cię u ludzi najbardziej?

Jak boją się powiedzieć prawdę, robią czego  wcale nie chcą.-jeśli można tak określić.
3. Czy słuchając piosenek starasz się zrozumieć przesłanie?

Większość, ale nie wszystkich.
4. Ile jest osób w twoim życiu do których możesz zadzwonić o 3 rano i wszystko opowiedzieć ? 

Jest to moja przyjaciółka  <3
5. W ilu byłaś związkach?

Chłopaków omijam wielkim łukiem ;p
6. Jest coś czego teraz bardzo żałujesz?

Chyba nie.
7. Kto jest twoim ulubionym wykonawcą?

One Direction, Grubson.
8. Do jakiego kraju chciałabyś polecieć?

Do Wielkiej Brytani a dokładnie do Londynu ;-)
9. Jaką masz średnią na I półrocze?

4.0
10. Masz wielu wrogów?  

Zdaje mi się, że jednego. Pozdrawiam go środkowym palcem ;P
11. Co sądzisz o związkach chłopaków z ich dziewczynami? :)

Szanuje nic do nich nie mam, ale cieszę się, że Hazza już nie jest z Taylor ;) 

Pozdrawiam, 
Weronika xx :) 

3 komentarze:

  1. Haha witaj w klubie ja też omijam chłopaków szerokim łukiem ;3 Bałam się że tylko ja, bo reszta dziewczyn ugania się za nimi jak pies za kością :-P.
    Do Londynu to ja także bym wyjechała, wiadomo dlaczego :D
    Uuu średniej ci zazdroszczę :D. ja mam 3,6. No cóż nie popisałam się w tym semestrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam to ;P Też miałabym 3 coś, ale miałam dużo ocen jak 3 pomiędzy 4 i takie inne ;p A nauczyciele dawali mi te lepsze i tak jakoś średnia sama się poprawiła ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć!
    Pewnie już mnie nie pamiętasz ;C Prowadziłam bloga z moimi dwoma koleżankami. Niestety one odeszły, a ja zostałam sama. Nasz blog nie został zakończony i ja nie mam zamiaru tego robić jednak szukam autorki do pomocy przy nowym opowiadaniu, które powstanie niebawem. Jeśli jesteś zainteresowana wejdź na mojego bloga: http://loveismagiccc.blogspot.com/ - Nicole

    OdpowiedzUsuń